مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» چند نكته درباره خريد عطر

 چند نكته درباره خريد عطر •

خريد «عطر» به دليل هزينه نسبتاً سنگيني كه در بردارد براي همه مقدور نيست در حالي كه نوع ملايمتر و كم دوامتر آن با نامهاي اسپري و ادوكلن به بهاي ارزانتري به فروش مي رسد.

استفاده از ادوكلن و اسپري براي روز، بويژه روزهاي گرم بهتر است؛ زيرا عطر ملايمتري دارد. اسپري را از نوع عطري كه انتخاب كرده ايد، مي توانيد تهيه كنيد؛ چون از هر نوع اسانس عطر، اسپري آن هم موجود است.

نكته اي كه لازم به يادآوري است، اينكه عطر را نبايد به دليل گرانتر بودن يا مد روز بودن و يا تازگي نوع آن انتخاب كرد، چون عطر به هيچ يك از اين مسائل ارتباطي ندارد و تنها چيزي كه در انتخاب آن مهم است و بايد مورد توجه قرار گيرد، نوع پوست شما مي باشد؛ زيرا يك نوع عطر روي پوستهاي مختلف، بوهاي متفاوتي دارد.

بنابراين به جاي اينكه ببينيم ديگران از چه عطرهايي استفاده مي كنند و يا گرانترين و تازه ترين عطري كه به بازار آمده، كدام است، بهتر است عطر را روي پوستمان آزمايش كنيم تا بتوانيم درباره آن داوري درستي داشته باشيم. براي آزمايش و انتخاب عطر، مقدار كمي از آن را روي مچ دست در ناحيه نبض بماليد، چند لحظه صبر كنيد و سپس آن را ببوييد، در آن زمان مي توانيد تصميم بگيريد. اگر بوي عطر با پوستتان هماهنگ است، ولي مي خواهيد ملايمتر و يا ارزانتر باشد، اسانس، اسپري يا ادوكلن آن را تهيه و استفاده كنيد.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده